IT-support för ditt företag.

IT-supportavtal

Med våra IT-supportavtal får ni tillgång till vårt helpdesk-team för hjälp när det behövs.

Våra helpdesktekniker är kompetenta och engagerade och hanterar support på såväl klient- som nätverk och servernivå. Vi hjälper också till med periferiutrustning som skrivare, mobiltelefoner och IP-telefoni. Vi har snabba responstider, ett strukturerat arbetssätt via vårt ärendehanteringssystem och vi kan lösa de flesta frågor direkt via telefon eller fjärrstyrning.

Självklart hjälper vi även till på plats om problemställningen kräver det.
IT-supportavtalen debiteras månadsvis löpande per timma eller via ett fast pris per användare.

  • En kontaktyta i alla IT-frågor på ett telefonnummer.
  • Kompetent personal med rätt utbildning och kunskap i området.
  • Vi dokumenterar er IT-miljö för att hålla ordning och reda bland licenser och lösenord.
  • Hjälp med inköp av mjukvara och hård-vara samt licenshantering.

Adress: itsnillet AB, Sandhamnsgatan 63A, 115 28 Stockholm. Telefon: 08 412 00 370. E-post: info@itsnillet.se
Dataskyddspolicy
© itsnillet AB 2015, OrgNr: 556672-0982

IT-support Stockholm | itsnillet
Webbyrå: Pigment AB